Fietstocht 6 mei 2016

Fietsen voor dit goede doel vrijdag 6 en zaterdag 7 mei tijdens Moergestel Fiets- en Wandeldorp
Natuurlijk gaat dit alles gepaard met veel kosten. De aanschaf van een rolstoelfiets kost bijvoorbeeld al snel €10.000,-. Daarnaast moet er aan de aangeschafte fietsen onderhoud gepleegd worden, zijn er kosten voor de stalling en de verzekering van de fietsen etc. Voor inkomsten is Stichting Rick afhankelijk van de opbrengst van diverse acties die met name opgezet worden door de familie Huijbregts en de betrokken vrijwilligers.

Op vrijdag 6 mei kan er vanaf het St. Jansplein te Moergestel gestart worden om 12.00 uur
Verzamelen tussen 11.00 en 12.00 uur
Gilde St. Joris zal de happening bij de start ondersteunen met tamboers en vendeliers.
Op zaterdag 7 mei organiseert Moergestel Fiets- en Wandeldorp dit jaar voor de eerste keer een familiefietstocht over een afstand van 20km.
De opbrengst van het inschrijfgeld van beide dagen komt in zijn geheel ten goede aan Stichting Rick.
Wie kan er meedoen aan de (familie)fietstocht? Iedereen op een gewone fiets, duofiets, tandem, scootmobiel of in een rolstoelfiets is welkom om deel te nemen aan beide fietstochten.
De lengte van de tocht op vrijdag is ca. 30 km en op zaterdag 20 km.

Op zaterdag kan gestart worden tussen 11.00 en 13.00 uur
Kosten inschrijfgeld voor zowel de fietstocht van vrijdag als de fietstocht van zaterdag zijn € 7,50 voor volwassenen en € 2,50 voor fietsende kinderen vanaf 6 jaar.
Wilt of kunt u niet meefietsen, maar wilt u wel een donatie doen aan Stichting Rick dan kunt u uw bijdrage storten op banknummer NL10RABO 0154 0578 94 t.n.v. Stichting Rick.

Mocht u vragen hebben of wilt u weten wat Stichting Rick voor u kan betekenen informeer gerust bij Wil Huijbregts; mail: contact@stichting-rick.nl